Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

söndag 20 juni 2010

Nytt vertikalpass på Ylen 19/6-10

Jao nu har jag äntligen fått fiska från min egna båt. Får säga att det var en lyckad jungfrutur. Ekolodet , båten och motorn fungerade mkt bra. Än så länge helnöjd med köpet. Fisket ska vi inte heller klaga på 25gös synade relingen (jag 15st Jocke 10st) Dessutom tog jag nytt pers 2.88kg , fisken fick friheten åter. Så jag blev utan matfisk denna gång (åxå), trots att någon var godkänd i längd. Jag hade även uppe två små g%"#OR. Vi testade även lite nya platser idag varav två var mycket heta. Det känns som vi börjar få lite knas på göshaken i sjön nu. Men mycket återstår att lära sig..

Skitfiske....

2 kommentarer:

  1. Grattis till en fin fisk.
    Hoppas att det blir många fina turer med mycket fisk i din nya fina båt.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Du hade heller inget dåligt fiske , braxkungen..

    SvaraRadera