Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

måndag 2 augusti 2010

En gråmulen dag på Rasjön 2/8-10

Då var ännu ett vertikalpass avklarat.. Jag fick det fula namnet idag :) Jocke klarade sig tack vare två snipgurkor.
Vi såg ganska mycke botten parkerade bananer på ekolodet idag, men vad gör det när dom inte vill hugga. Jo lite kul är det faktist att se att de finns, det gör ju att hoppet stiger. Jag hade iaf två hugg på vectra vertikal, det såg ut som det varit gös som bitit.
Jag fick ett mail igår, där det stod att en del kallar rasjön för döda havet. Förstår det nu :) Men fler chanser tänker jag ge sjön innan jag dömmer ut den. Det är svårt att lära sig en sjö på en fisketur. Tips på bra göshak i sjön mottages gärna :) Jag vet att den simmar där ute någonstans, storGösta...

Skitfiske.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar