Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

torsdag 30 september 2010

Gädda tävling på Stråken.

Ja ni läste rätt... Mullsjö sportfiskeklubb som har sin hösttävling den 2/10-10 å jag och Team-Nappet ska fiska ihop. Det känns som vi har segern i en liten ask. Eller ja hmm vi får se hur det går. Vi har en vattentät plan iaf :) Nu brukar det ju aldrig gå som man vill, så om vi siktar på att få en massa abborre kanske The Gädda hugger istället. Å eftersom jag inte är nån gäddfiskare så kan man ju alltid lita på nybörjarturen. Känns som ett bra upplägg. Ev. bilder och text kommer....

Skitfiske.....

4 kommentarer:

  1. X i taket eller va säger man? hehe... Så du ska va med o fiska gädda? Jag ska inte vara med den här gången, ska satsa på o bända silver i helgen istället. Tror på laxfisket i år! Lutar åt att det blir säsongspremiär på söndag.

    SvaraRadera
  2. Skitfiske i tävlingen.
    Snygga stolar i båten, vart har du köpt dem?

    SvaraRadera
  3. Åberg: Spara en lax till mitt spö.

    Marcus: Tack!! Jag har köpt dom på Jula i jkpg. Det blev en väldig skillnad med dom i båten. Nu sitter man kungligt å ryggvärken håller sig borta. Snurrfästena beställde jag från hjertmans.se

    SvaraRadera
  4. Ja det kommer nog finnas kvar någon lax till dig me. hehe... Tror jag ska köpa en specimenhåv... Dom är ju fan byggda för stora karpar så dom borde ju hålla o så är det ett snällare nät mot rödingar o smålaxar... Hmm

    SvaraRadera