Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

tisdag 7 september 2010

Nytt Vj-pass på Åsunden stundar...

Jiggar ;)
På Söndagen den 12/9-2010 verkar det som det kan bli en återförening på åsunden, om vädret tillåter.
Jag och Jocke har en titel att försvara då vi ska möta Pierre å Anders på sjön. Det är inte så blodigt möte kan tilläggas.. Men det är ju alltid roligt att få fler fiskar än de andra. hehe. Pierre ska få slita för att visa att det är hans hemmavatten. Å jag hoppas få min första godkända i den sjön. Det har ju tydligen tagits några över 7kg där i år. Vart man nu hittar dom å just fiskar där då de behagar äta.. Det är frågan. Men det är just det som gör fisketurerna så spännande. E de min tur, e de min tur ,e de min tur....nä de va hans. Men en gråmulen dag med regn i luften, kanske man sitter där med kraftigt böjt spö å drillar sin livs fisk. Kanske inte nästa tur eller turen efter det men någon gång kanske. Man har ju lärt sig lite mera nu jämfört med första vj-turen, så möjligheten att ta den store borde ju inte minskat iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar