Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

måndag 17 oktober 2011

Vertikalfiske 15/10-11

 Jag och Elin fiskade ihop denna dag.. Dagen började lite otäckt med blixthalka på vägen ner. En bil med båttrailer hade "parkerat" lite olämpligt på nissastigen. Deras båt låg i ena kanten å bilen och trailern i andra. Som tur va hade de inte blockerat vägen helt då jag inte fick stopp på mitt ekipage.. hmm skit halka... Resten av resan gick hyffsat men väldigt sakta. Fisket va väl sådär antalsmässigt men storleken va lite bättre på två av gösarna. En 71cm å en 60cm. Totalt blev det 4 gösar och en abborre.
På torsdag blir det några sista ryck i Rasjön sen parkerar jag båten för vintern.

Skitfiske på er..

1 kommentar:

  1. en sak som är säker jag kommer avsluta säsongen med ett pb på gös. =) Ha det gött så hörs vi i veckan!

    SvaraRadera