Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

söndag 30 september 2012

Gösfiske å regn =)

Japp det blev en tur till sjön i lördags. Det regnade nästan hela tiden mer eller mindre, men de gjorde inte så mkt. Man kan ju inte bli mer blöt än blöt. Humöret va på topp, tyvär inte gösens.Vi fick iallafall 4gös varav 3 va matfiskar 50-55cm men de fick gå tillbaka. Lill gäddan fick en gädda me att returnera. (hehe)

Idag har jag kapat bort ena grabbräcket i fören på båten för att kunna montera ipiloten. Jag måttade lite med motorn och beställde en bockad aluplåt att ha under som förstärkning. Ska inhandla lite elprylar snart så ja kan koppla in den me när det e dax. Nära nu =)


3 kommentarer:

  1. Eftersom det bara va du och jag i båten och jag har fått en större gädda än dig....Ja du kan nog räkna ut vem det är jag menar då =) hehe

    SvaraRadera
  2. jaha du menar gubben som fiskade från land. =)

    SvaraRadera