Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

torsdag 27 januari 2011

Pimpel Dm

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad glad jag blev när jag läste sammanställningen från Dm-Skaraborg. Så här i efterhand så gick det mkt bättre än väntat. Bäst av två räknas och jag hade en andra och en fjärdeplats som bäst. Det gav en 3:e plats i totalen. De fyra första i herr seniorklassen kvalificerade sig för Sm-pimpel 2012. Kan ju bli lite kul kanske. Jag har bestämt mig för att åka oavsett vart det blir någonstans, det kanske är den enda chansen man får.

På lördag 29/1 blir det returmöte mot uff.. Jag kunde inte låta bli att deltaga på det. Åsunden är ju som sagt en av favoriterna..

Skitfiske på er..

2 kommentarer:

  1. Bra gjort, inte varje dag en Mullsjöfiskare får fiska med svenska pimpeleliten!! Hoppas att du lyckas på Sm. Imorgon går vi på knock direkt, inget snack där inte....

    SvaraRadera
  2. Det borde ju tyda på att man lärt sig nåt iaf..
    Men som en gammal räv sa "det gäller att ha den där lilla turen"

    Japp imorn åker vi inte hem utan bucklan..

    SvaraRadera