Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

tisdag 4 januari 2011

Rånnavägssjön 2/1-11

Vill börja med ett stort GRATTIS till Sören, som knep förstaplatsen framför snoken på alla pimpelrävar. Fisket va inte riktigt som jag hade hoppats. Man va tvungen att borra abborrarna i skallen kändes det som. De fem hålen jag lyckades att göra det högg det ganska direkt i. Tror jag fick min första fisk lite innan halvtid, de andra fyra fick jag när det va mindre än 40min kvar. Så det va en riktig jävla skit dag, men de fanns de som hade det värre än jag. På torsdag blir det en ny tävling på Stora Dalsjön, hoppas på bättre nappatag då. Kommande lågtryck gör väl kanske inte att det blir bättre, men undra om det blir sämre.
Jag får avsluta detta med ett lite mindre GRATTIS till Reine som knep 4:e platsen.

Rapport från fisket på Torsdag kommer..

Skitfiske så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar