Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

lördag 13 februari 2010

I väntan på...

Ja så här i efterhand känns det ganska skönt att bara vara hemma idag. Beslutet jag gjorde känns rätt. Å det är huvudsaken tycker jag. För er som fortfarande undrar så är det inget agg mot nån person.. Det brukar ju sägas att man ska sluta när man e på topp , å jag hade ju ledningen. Det avgörs på stråken nu vem som blir klubbmästare 2010. De om detta... På söndag 21/2 går skövdemästerskapet av stapeln. Det blir på Lerdalalången. Har aldrig fiskat där,  men har tänkt vara med denna gång. Provar man inget nytt lär man sig aldrig nåt. Å lär man sig aldrig nåt blir man inte bättre. Gissar att fisken storleksmässigt är som i en närliggande sjö jag varit på ett par ggr (Vristulven).
Fiskar man inte kan man ju alltid kolla ut å se om det dyker upp några nya fåglar ute vid deras matbord. Min fru fångade dessa komiska fjäderbollar (stjärtmesar) på bild , utanför fönstret häromdan.


Skitfiske...

3 kommentarer:

  1. Määä... Du ska va med o tävla me oss. Kolla min blogg o va med. hehe

    SvaraRadera
  2. Muu.Nä det ska jag inte. Det är en ny sjö för mig på söndaaa.

    SvaraRadera
  3. Men inte va med på kommunmästerskapet. Det ska inte jag heller va. Men du kan va med i vår lilla tävling på min blogg.

    SvaraRadera