Ps.

I varje motgång finns ett frö till framgång....

söndag 28 februari 2010

MullsjöSfk Vs UlricehamnFF

Ja då va det avklarat, vi vann :) Högsta vikt hade Jocke i vårat lag. Vi va några som hade tänkt fiska i Skottek ca2.5km från starten. 23min gångtid fick vi..Svettigt va det. Men vi hann nog nästan dit tror ja. Fisket började dåligt för min del,  vet ej om det va dåligt med fisk eller om de bara inte ville nappa. Blev lite ströfisk. Jag fiskade mig norr över, å det blev bättre fiske. Tyvär va det lite för sent att hitta dom då. Men det blev ändå en hyffsad vikt i påsen. Lite synd att tävlingen bara varade 3 timmar. Nästa möte blir på lördag 6/3 på mullsjön i mullsjö. Får se om de kan försvara sig då. Min fru fyller år på lördag , så jag blir hemma. På söndag 7/3 är det 5-timmars på viken, ska bli intressant.

Väl mött på isen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar